Дозвіл на імміграцію в Україну

Дозвіл на імміграцію – це спеціальне рішення компетентних органів з питань імміграції, які надає право іноземцям прибувати та проживати в Україні на постійній основі. Імміграційний дозвіл, так би мовити, є перехідним етапом для отримання посвідки на постійне проживання.

Як отримати дозвіл на імміграцію у Львові?

Регулярно Україну відвідують іноземці в різних цілях, це може стосуватися поїздок до власної сім’ї, ділових поїздок або з іншою метою.  Для цього необхідно оформити дозвіл на імміграцію, який відкриє «зелене світло» для подальшого отримання посвідки на постійне проживання, а в подальшому, навіть українського громадянства

Звичайно, отримати таку преференцію має можливість не кожен іноземець, а тільки той, що має право на отримання цього документа відповідно до закону.

Щоб отримати дозвіл на імміграцію необхідно слідувати наступній інструкції:

  • зібрати всі документи;
  • звернутися в українське консульство закордоном або в міграційну службу (якщо Ви законно перебуваєте на території України );

Важливо враховувати, що подача заяви відбувається виключно особисто. Якщо заявником є неповнолітня особа то заяву може подати один із законних представників.  При наявності поважних причин, таких  як стихійне лихо чи хвороба, і їх можливо підтвердити, можна надіслати заяву поштою або за довіреністю іншою особою.

Перевірка документів та прийняття остаточного рішення ДМС стосовно надання чи відмови в наданні дозволу на імміграцію проводиться приблизно один рік. Таке рішення є дійсним протягом одного року від дня його прийняття.

Звичайно, якщо у людини виникнуть певні питання і проблеми щодо отримання дозволу на імміграцію, то краще звернутися до досвідчених юристів у Львові. Більш детальну інформацію можна дізнатися за телефонами вказаними на сайті.

Документи для отримання дозволу на імміграцію в Україну

  1. Паспортний документ (потрібен пред’явити );
  2. зробити нотаріально засвідчений переклад сторінки паспорта де є записана інформація про особу;
  3. три фотографії розміром 3,5х4.5 см.;
  4. документ який підтверджує реєстрацію за місцем проживання;
  5. довідка про склад сім’ї (напр. свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження дитини і т.д.)
  6. довідка про відсутність судимості;
  7. квитанція про сплату мита;
  8. можуть бути затребувані ще й інші документи, для підтвердження необхідної інформації.

Хто може отримати дозвіл на імміграцію?

Дослідивши  ЗУ «Про імміграцію» можна виділити 2 категорії  осіб яким гарантується право на отримання дозволу на імміграцію. Отримання такого дозволу обов’язковим елементом, без якого практично неможливо отримати посвідку на постійне проживання. Оформивши цей документ – отримання посвідки на постійне проживання є питанням часу.

Перша категорія – це іммігранти які можуть отримати дозвіл, але в межах квоти встановленого Урядом. До таких осіб відносяться:

  1. бажані в Україні культурні та наукові діячі  науки  та  культури;
  2. працівники та спеціалісти з високою кваліфікацією яких нехватає в України і це відчутно для державної економіки;
  3. іноземці що вклали в український бізнес не менше 100.000 доларів США;
  4. особи  які  є  рідними сестрами чи братами, дідусями, бабусями чи онуками громадянам України;
  5. особи які були раніше громадянами України;
  6. неповнолітні діти, батьки,  другий із подружжя іммігранта;
  7. особи які постраждали від торгівлі людьми та проживали, після цього, в Україні протягом 3 років;
  8. іммігранти які відслужили в ЗСУ від трьох років;

Друга категорія – це особи які наділяються цим правом поза встановленими державою квотами, а саме:

  1. перебування в шлюбі з громадянином України понад 2 роки;
  2. особам, які мають право  українського громадянства за територіальним походженням;
  3. опікунам  чи  піклувальникам  українських громадян,  або  підопічних  громадян  України, де опікуном або піклувальником є іноземці;
  4. певні категорії осіб імміграція яких становить інтерес для України;
  5. подружжям, та їх дітям якщо вони спільно в’їжджають в Україну.
  6. іноземці які проживали на території України до припинення їх громадянства та залишились проживати після процедури припинення громадянства.

З якими складнощами можна зіткнутися при отриманні дозволу на імміграцію?

Перше, що іноземцю потрібно вирішити, це те, де відбудеться подача документів.  Перше, що потрібно враховувати іноземцю, так це місце подачі заяви. Якщо він хоче отримати дозвіл на імміграцію за межами України, то для цього потрібно прийти в консульство. У тому випадку, коли такий документ зручніше оформити на території держави, то для цього звертаються до відділу міграційної служби. Процедура практично не відрізняється, оскільки в одному і в другому випадку дозвіл на імміграцію буде однаковим.

Коли надається копія свого паспорта, то обов’язково потрібно зробити його переклад на українську мову. Його також завіряє нотаріус. Вкрай необхідно пам’ятати про сплату державного мита, яку можна здійснити в будь-якому банку.

Не потрібно особливих знань, щоб пройти усю цю процедуру. У місцевому відділі служби міграції є чітка інструкція. Але, в разі, коли необхідна консультація фахівця, то обов’язково варто звернутися до досвідченого юриста.

дозвіл на імміграцію

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...